Zobacz synonimy słowa abstrahować
Zobacz odmianę przez przypadki słowa abstrahować
Zobacz podział na sylaby słowa abstrahować
Zobacz hasła krzyżówkowe do słowa abstrahować
Zobacz anagramy i słowa z liter abstrahować
Jest to specyficzne dla całej myśli indyjskiej, uważa się to nawet za jedną z cech filozofowania Hindusów; nie abstrahowanie teorii, lecz porównanie jej do znanych z codziennego doświadczenia i uważanych za oczywiste przejawów rzeczywistości. , źródło: NKJP: Aleksandra Nowak: Wierni wartościom, Dziennik Polski, 2006-04-28
Jest to specyficzne dla całej myśli indyjskiej, uważa się to nawet za jedną z cech filozofowania Hindusów; nie abstrahowanie teorii, lecz porównanie jej do znanych z codziennego doświadczenia i uważanych za oczywiste przejawów rzeczywistości. , źródło: NKJP: Marta Kudelska: Hinduizm - jedność w różnorodności 2006
Jest to specyficzne dla całej myśli indyjskiej, uważa się to nawet za jedną z cech filozofowania Hindusów; nie abstrahowanie teorii, lecz porównanie jej do znanych z codziennego doświadczenia i uważanych za oczywiste przejawów rzeczywistości. , źródło: NKJP: Jacek Bolewski: Daleki Wschód na Zachodzie od reinkarnacji do regeneracji, 2006
Jest to specyficzne dla całej myśli indyjskiej, uważa się to nawet za jedną z cech filozofowania Hindusów; nie abstrahowanie teorii, lecz porównanie jej do znanych z codziennego doświadczenia i uważanych za oczywiste przejawów rzeczywistości. , źródło: NKJP: Juliusz Machulski: Seksmisja, 1983
Jest to specyficzne dla całej myśli indyjskiej, uważa się to nawet za jedną z cech filozofowania Hindusów; nie abstrahowanie teorii, lecz porównanie jej do znanych z codziennego doświadczenia i uważanych za oczywiste przejawów rzeczywistości. , źródło: NKJP: Danuta Urbaniak-Zając: Pedagogika społeczna w Niemczech: stanowiska teoretyczne i problemy praktyki, 2003
Jest to specyficzne dla całej myśli indyjskiej, uważa się to nawet za jedną z cech filozofowania Hindusów; nie abstrahowanie teorii, lecz porównanie jej do znanych z codziennego doświadczenia i uważanych za oczywiste przejawów rzeczywistości. , źródło: NKJP: Uchwała składu siedmiu sędziów z dnia 27 czerwca 2007 r., III CZP 152/06
Jest to specyficzne dla całej myśli indyjskiej, uważa się to nawet za jedną z cech filozofowania Hindusów; nie abstrahowanie teorii, lecz porównanie jej do znanych z codziennego doświadczenia i uważanych za oczywiste przejawów rzeczywistości. , źródło: NKJP: Józef Tischner: Świat ludzkiej nadziei, 1975
Trudne słowo
- eudajmonizm
- pogląd etyczny, widzący w dążeniu do szczęścia osobistego najwyższe dobro