Zobacz synonimy słowa antyunijny
Zobacz odmianę przez przypadki słowa antyunijny
Zobacz podział na sylaby słowa antyunijny
Zobacz hasła krzyżówkowe do słowa antyunijny
Zobacz anagramy i słowa z liter antyunijny
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Varshavsʹki ukraïnoznavchi zapysky, t. 4-5, 1997 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Leszek Ćwikła: Polityka władz państwowych wobec Kościoła prawosławnego, 2006 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Klio. Czasopismo poświęcone dziejom Polski i powszechnym, t. 2, 2002 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Pamiętnik Literacki, t. 69, 1978 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: NKJP: Maciej Stroiński: Niedziela dla Europy, Gazeta Poznańska, 2003-06-09
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Krzysztof Jasiewicz: Europa nie prowincjonalna, 1999 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: NKJP: Jacek Czaputowicz: Teorie stosunków międzynarodowych, 2007
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Andrzej Flis: Chrześcijaństwo i Europa: studia z dziejów cywilizacji Zachodu, 2001 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: NKJP: Francuska kaszanka, Polska Głos Wielkopolski, 2005-05-27
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Marian Bendza: Prawosławna diecezja przemyska w latach 1596-1681, 1982 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: NKJP: Konrad Przezdzięk: Agitka ligi, Gazeta Wrocławska, 2003-06-03
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: Ryszard Łużny: Chrześcijański Wschód a kultura polska, 1995 (books.google.pl)
[...] czasem jednak występują z krytyką obyczajowości prawosławnej, a także niechrześcijańskiej. Argumentem przemawiającym jednak przeciw takiej koncepcji jest mocny końcowy akcent antyunijny w wypowiedzi ortodoksyjnego Supruna, przedstawiciela przeciwnego obozu., źródło: NKJP: Rafał Pasztelański: Na przekór sceptykom, Życie Warszawy, nr 8/01, 2002
Trudne słowo
- eretyzm
- nadwrażliwość, nadpobudliwość