Zobacz synonimy słowa dystansować
Zobacz odmianę przez przypadki słowa dystansować
Zobacz podział na sylaby słowa dystansować
Zobacz hasła krzyżówkowe do słowa dystansować
Zobacz anagramy i słowa z liter dystansować
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: Marcin Kostaszuk: Tropikalna pułapka, Polska. Głos Wielkopolski, 2004-05-19
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: Ryszarda Socha: Prężne doki, Polityka, 2004-02-14
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: (JAS): Polacy mistrzami regat, Dziennik Bałtycki, 2000-07-14
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: Internet
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: (IC): Dozwolone od lat 16, Trybuna Śląska, 2001-02-15
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: Internet: pomorska.pl
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: (AS): Justyna gromi rywalki, Dziennik Polski, 2005-02-04
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: Tadeusz Jackowski: Korespondencja z Bliskiego Wschodu, Kultura, nr 6, 1978
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: forum.yamahaxt.pl
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: (MOD): Suszone jabłka, Gazeta Wyborcza, 1994-09-27
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: Rita Felski: Pożytki z literatury. Szok, Teksty Drugie, 2010 (rcin.org.pl)
Z tyłu najważniejsza kwestia to osiowość zębatek, ustawienie zacisku no i odległość opony od wahacza na wzór oryginału. Najlepiej jakbyś z tyłu zmierzył szerokość piasty (tarcza-zębatka). Jeśli nie będzie taka jak ori to trzeba dystansować zębatkę i tarczę., źródło: NKJP: Internet
Trudne słowo
- aczaria
- W hinduizmie: mistrz duchowy