Zobacz synonimy słowa ekspresyjny
Zobacz odmianę przez przypadki słowa ekspresyjny
Zobacz podział na sylaby słowa ekspresyjny
Zobacz hasła krzyżówkowe do słowa ekspresyjny
Zobacz anagramy i słowa z liter ekspresyjny
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Aleksandra Więcka: Tarantino w operze, Ozon, nr 4, 2005
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Grzegorz Brzozowicz, Maciej Chmiel: Tajemniczy pociąg, Gazeta Wyborcza, 1993-03-10
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Internet
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Jacek Dehnel: Balzakiana, 2008
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Aleksander Jackowski: Polska sztuka ludowa, 1974
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Anna Wojtysiak: Wystawa Barbary Szubińskiej, Tygodnik Regionalny „Gazeta Częstochowska”, nr 27 (709), 2005-07-06
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Krzysztof J. Szmidt: Elementarz twórczego życia czyli O sposobach twórczego myślenia i działania, 1994
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Internet
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: Ernest Skalski: Bać się czy nie bać?, Gazeta Wyborcza, 1994-11-09
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: NKJP: K. Juszczak: Po owocach będziemy oceniać, Czas Ostrzeszowski, nr 200414, 2004
W operze musiał jednak zrezygnować z ekspresyjnych zbliżeń właściwych sztuce filmowej. Widz oglądający scenę z dużej odległości nie dostrzega mimiki aktora., źródło: Internet: bejsment.com
Trudne słowo
- majuskuła
- wersalik, wielka litera